Et ingeniørhus med høje ambitioner ønskede en klar og konsistent markedsføring samt en minimalistisk visuel identitet.
Visuel identitet for INNO3 Ingeniørfirma
Nyt logodesign
INNO3 ønskede et logo, der skulle være minimalistisk, enkelt og gerne indeholde noget med farven grøn. Det blev til et tidløst logo i to lækre, støvede, grønne nuancer.
3-tallet, der står for firmaets tre værdier: Innovation in Sales, Solutions and Partnership, blev det karakteristiske element, der kunne leges med.
3-tallet, der står for firmaets tre værdier: Innovation in Sales, Solutions and Partnership, blev det karakteristiske element, der kunne leges med.
Information.
KUNDE
INNO3
OPGAVE
Visuel identitet, logo design, webdesign, firmabranding, merchandise og udstillingsmateriale
ÅR
2016 -
Skræddersyet Merchandise
Med ønske om sin helt egen stil, efterspurgte kunden også design af merchandise, som han selv kunne bruge i hverdagen på kontoret.
Når kunder er på besøg, understøtter det den gennemførte, konsistente stil.
Når kunder er på besøg, understøtter det den gennemførte, konsistente stil.
Komplet visuel identitet
Løsningen blev en komplet skræddersyet identitet med nyt logo design, webdesign, firmabranding, merchandise og udstillingsmateriale.
" If you can dream it,
You can do it!
-Walt Disney